Ευελιξία και άλλα πλήκτρα για να δείτε το ποτήρι στα μισά Χριστούγεννα

Ευελιξία και άλλα πλήκτρα για να δείτε το ποτήρι στα μισά Χριστούγεννα

Φαγητό, ποτό και άλλες μαζικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες του Δεκεμβρίου λόγω περιορισμών στην κίνηση, τις ώρες και τις συναντήσεις. Κάτι άγνωστο σε μια ημερομηνία κατά την οποία η κύρια αιτία του στρες συσχετίστηκε με τον ατελείωτο κατάλογο ημερομηνιών με αλκοόλ και την παραπάνω διατροφή για να παραμείνει υγιής. Το 2020 θα θυμόμαστε ως το έτος κατά το οποίο τα ατυχή σχόλια ορισμένων συγγενών “δεν συνοδεύονταν”, αλλά και λόγω Έλλειψη χαγιού Και η εγγύτητα στην Χριστουγεννιάτικη έκδοση με την πιο καφεΐνη.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια αυτών των ημερομηνιών, πολλά συναισθήματα που ενθαρρύνουν τη δυσφορία στην υγεία θα επιδεινωθούν, όπως συναισθήματα κενού, άγχους, απάθειας ή θυμού. “δεν μπορούμε να κάνουμε αποφύγετε το άγχος Ενόψει της κατάστασης, αλλά μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τους δικούς μας πόρους για να αποφύγουμε τις επιπτώσεις της », εξηγεί η elangela Jordan, διευθύντρια και ιδρυτής διαγωνισμών για τη ζωή και την υγεία.


διαβάστε το επίσης

Rocio Navarro Macis

Όσοι έχουν βιώσει μια ιδιαίτερα δραματική απώλεια ή επεισόδιο κατά τη διάρκεια μιας επιδημίας μπορεί να αναπτύξουν ένα παράδοξο για τα Χριστούγεννα. Και η στέγαση στο σπίτι δεν θα λύσει το πρόβλημα. Ωστόσο, μπορείτε να βρείτε πόρους για τη διαχείριση του αντίκτυπου που μπορεί επίσης να βοηθήσει στην προσωπική ανάπτυξη.

“Είμαστε ευέλικτα και ανθεκτικά όντα. Ο τρόπος που έχουμε προσαρμοστεί στην αιχμαλωσία του σπιτιού, ότι έχουμε αποδεχθεί ότι δεν μπορούμε να πάμε σε συναυλία ή σε μαζικό πάρτι όπως κάναμε πριν, τώρα έχουμε διαφορετικά Χριστούγεννα από τα προηγούμενα χρόνια Μπορεί να ξοδέψει », εξηγεί ο Leir Victoria Perez, ψυχολόγος του iFeel.

READ  Ο διαστημικός πύραυλος SpaceX εκρήγνυται ξανά κατά τη διάρκεια των δοκιμών - Επιστήμη και Υγεία

Είμαστε ανθεκτικά όντα. Μπορούμε να προσαρμοστούμε σε διαφορετικά Χριστούγεννα από τα προηγούμενα χρόνια “



Leire Victoria PerezΨυχολόγος, iPhil

Αυτές είναι μερικές οδηγίες για τον εντοπισμό των πιο πιθανών και λιγότερο ευχάριστων αισθήσεων, καθώς και ορισμένα κλειδιά για τη διαχείρισή τους.

Δύο δίδυμα κορίτσια ανοίγουν δώρα με τους παππούδες τους στο σπίτι για τα Χριστούγεννα, φορώντας μια προστατευτική μάσκα προσώπου και διατηρώντας την κοινωνική απόσταση

1

Έμμεση βελτίωση

Επικεντρωθείτε σε ό, τι μπορεί να γίνει, όχι εμπόδιο

Η αλλαγή των συνηθειών είναι δύσκολη, ειδικά όταν πρόκειται για μια αναγκαστική αλλαγή. Η στέρηση της ελευθερίας να κάνετε και να δείτε ποιος θέλετε μπορεί να προκαλέσει θυμό και απογοήτευση. Αυτή είναι η πραγματικότητα των γεγονότων και, αν και δεν μπορεί να αλλάξει, είναι δυνατόν να τροποποιηθούν οι ατομικές απαντήσεις. Κάτι που ξεκινά με την αποδοχή του.

“Δεν μπορούμε να περάσουμε αυτά τα Χριστούγεννα με μια προσέγγιση παραπόνων ή να επικεντρωθούμε άσχημα, αλλά με αυτό θα εκθέσουμε μόνο τον εαυτό μας σε συναισθηματική βλάβη”, ψυχολόγος της Aida και συντονιστής της ομάδας ψυχιάτρων της TherapChat Υποδεικνύει το Rubio. Ωστόσο, η παραπάνω μη συμμόρφωση μπορεί να ανακατευθυνθεί.

Ο ειδικός προτείνει να συνεργαστεί με κάποια επιβεβαίωση: «Παρόλο που αυτά τα Χριστούγεννα είναι διαφορετικά, δεν πρόκειται να αποθαρρύνω αν είναι δικό μου ή δικό μου. Τίποτα δεν συμβαίνει για διαφορετικά Χριστούγεννα, τον επόμενο χρόνο θα τους γιορτάσουμε δύο φορές. Υπάρχουν διαφορετικοί θετικοί τρόποι για να ξαναδιαβάσετε το βλέμμα σας για την κατάσταση. Είναι μια εποικοδομητική στάση από την οποία πρέπει να αρχίσετε να παίρνετε θετικές πρωτοβουλίες. Είναι σημαντικό να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορεί να γίνει, όχι σε περιορισμούς.

Ευτυχείς γονείς και παιδιά χρησιμοποιούν υπολογιστές και κουκέτες βιντεοκλήσεων στην τραπεζαρία ενώ κυματίζουν κατά τη διάρκεια του δείπνου των Ευχαριστιών.  (Ευτυχείς γονείς και παιδιά που κυματίζουν όταν χρησιμοποιούν υπολογιστές και βιντεοκλήσεις στην τραπεζαρία barof Thanksgiving dinner., ASC, 117 COMP

2

Πρακτική ευελιξία

Η σκληρότητα είναι ο εχθρός της συναισθηματικής ευεξίας

Η κρίση στην υγεία έχει δείξει ότι είναι αδύνατον να ελεγχθούν ορισμένα γεγονότα. Στην πραγματικότητα, η εύκολη μετάβαση από την τρέχουσα κατάσταση σχετίζεται με την ικανότητα προσαρμογής στις αλλαγές Έχετε ευελιξία.

Αν υπάρχουν παραδόσεις που δεν μπορούμε να κάνουμε φέτος, μπορούμε να τις προσαρμόσουμε στην παρούσα στιγμή ή να δημιουργήσουμε νέες παραδόσεις. Είναι καλό να διατηρείτε τις παραδόσεις, αλλά με ευελιξία. Η δυσκαμψία είναι ο εχθρός της συναισθηματικής ευεξίας », προτείνει ο Rubio.

Παρακολουθώντας ουσιαστικά τη στιγμή της προετοιμασίας ενός χριστουγεννιάτικου δείπνου ή της οργάνωσης ενός εικονικού γεύματος (για όσους δεν μπορούν να παρευρεθούν με προσαρμοσμένο τρόπο), είναι μερικά παραδείγματα.

Από την άλλη πλευρά, ορισμένα από τα μέτρα που επιβάλλονται μπορεί να είναι ακατάλληλα για ορισμένα μέλη της οικογένειας, τα οποία μπορεί να αποκλειστούν στις πιο σημαντικές στιγμές. Υπό αυτές τις συνθήκες, μπορεί να βρεθεί μια λύση που να ικανοποιεί τον καθένα ή, ακόμα καλύτερα, να τους αναζητά στη συνέλευση της οικογένειας ή των φίλων.

a

«Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το τεστ πρακτικότητας για να επιλέξουμε τα άτομα με τα οποία θα περάσουμε σημαντικές μέρες στα Χριστούγεννα. Πρώτον, θα προτιμούσαμε τα μέλη της οικογένειας που είναι γεωγραφικά κοντά.

Από την άλλη πλευρά, ας θυμόμαστε εκείνους που, ίσως, μπορεί να είναι μόνοι σε εκείνες τις ημερομηνίες, ή που έχουν περάσει πρόσφατα ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, μπορούμε να βασιστούμε πρώτα σε αυτές, “Perrys, iFeel Γνωρίστε από.

Ομοίως, και δεδομένου ότι υπάρχουν πολλές γιορτές, εφόσον διατηρούνται τα μέτρα ασφαλείας, μπορούν να δημιουργηθούν ξεχωριστές ομάδες για καθεμία από αυτές. Αυτό θα σώσει οποιονδήποτε από το να θυμώνει ή να ενοχλείται από τη μη συμμετοχή του. “Δεν πρέπει να υπάρχει λόγος ενοχής, γιατί δεν μιλάμε για γεύση ή προτίμηση, αλλά για υιοθέτηση νέας θέσης για όλους με ευθύνη”, συνεχίζει.

Επιλέξτε επισκέπτη

Προτεραιότητα στις οικογενειακές συνελεύσεις ή σε αυτούς που είναι ανύπαντροι ή σε περίπλοκες καταστάσεις

Βιντεοκλήση στην οθόνη του φορητού υπολογιστή κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.  Γιορτάζοντας τις Χριστουγεννιάτικες Διακοπές κατά τη διάρκεια του Coronavirus Kovid-19 Epidemic Concept.  Κοινωνική διάκριση έννοια.

3

Δείτε το ποτήρι μισό γεμάτο

Μοιραστείτε με τους αγαπημένους σας με άλλο τρόπο

Αυτές είναι ημερομηνίες στις οποίες εμφανίζονται θετικά συναισθήματα, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν απάθεια ή θλίψη λόγω της αδυναμίας να βιώσουν απώλεια ή να συνεχίσουν την παράδοση γενικά. «Ευτυχώς, είμαστε σε πιο αισιόδοξο σημείο από ό, τι ήμασταν τον Απρίλιο και γι ‘αυτό μπορούμε να μοιραστούμε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, ακόμα κι αν δεν είναι με τρόπο που να ευχαριστεί όλους», εξηγεί ο Perez. Χο. »

Ομοίως, η επιβεβαίωση της ιδέας ότι η συμμόρφωση με τις κυρώσεις εγγυάται ένα τέτοιο σενάριο, το οποίο έχουμε βιώσει τους πρώτους μήνες της επιδημίας, μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού του σεναρίου. Λέει, “Κάθε κατάσταση που μας βάζει σε δοκιμασία, όπως περιλαμβάνει μάθηση, οπότε ας αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτήν τη στιγμή και επικεντρωθούμε σε αυτό που κάνουμε μέχρι τώρα, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές “

Μια νέα γυναίκα σε ένα εσωτερικό Χριστουγέννων με ένα φορητό υπολογιστή

4

Αποδεχτείτε αρνητικές σκέψεις

Το ερώτημα είναι να τους δούμε ως κάτι προσωρινό

προσπαθήστε Μετατρέποντας τα πάντα σε αισιοδοξία Αυτό που περνάει από το κεφάλι είναι μη παραγωγική δουλειά. Δεδομένων των αποτυχιών που συμβαίνουν στο ημερολόγιο σε τέτοιες ημερομηνίες, είναι φυσιολογικό να εμφανίζονται αρνητικές σκέψεις. “Ο εξαναγκασμός μιας αλλαγής από αρνητική σε θετική σκέψη δεν εξουδετερώνει πάντοτε την εσωτερική σύγκρουση, γιατί θα έρθουμε σε μάχη με τους εαυτούς μας και όχι με ειρήνη”, λέει η Τζορντάνα.

Ωστόσο, συνιστάται να μην αναλύετε ή να εξηγείτε αυτούς τους τύπους σκέψεων, να προωθείτε τη συναισθηματική ισορροπία και να μην αφήνετε το μυαλό σας να τραβηχτεί από αυτήν την άποψη της πραγματικότητας. «Το κλειδί είναι να τα βλέπεις προσωρινά και αν συμβαίνουν πολύ συχνά, αναρωτηθείτε αν η ιδέα είναι χρήσιμη. Συμβάλλει και με βοηθά να μεγιστοποιήσω την ευημερία μου; Αν όχι, το αφήνουμε είναι το πιο υγιές », συμβουλεύει.

Ένα κορίτσι που φοράει μάσκα προσώπου σε έναν παρισινό δρόμο ή σε μια χριστουγεννιάτικη αγορά κοιτάζει τις βιτρίνες των κοσμημάτων για τα Χριστούγεννα.  Εποχιακές διακοπές κατά τη διάρκεια επιδημιών και εστιών κορονοϊού

5

Πάρτε χρόνο για τον εαυτό σας

Και αποφύγετε να επηρεαστείτε από εξωτερικές αποφάσεις

Εάν τα Χριστούγεννα τα προηγούμενα χρόνια είχαν συγκεκριμένα στόχο να στραφούν σε άλλους, το 2020 προτείνει ένα ιδανικό περιβάλλον που δίνει μεγαλύτερη προσοχή στις εμπειρίες κάποιου. “Είναι βολικό να αφιερώσετε χρόνο και χώρο Η δική μας φροντίδα, Αλλά και να είμαστε σε θέση, στο βαθμό των δυνατοτήτων του καθενός, με εκείνες του περιβάλλοντος “, προτείνω τον ψυχολόγο του iFeel.

Είναι σημαντικό να αμφισβητήσετε τα συναισθήματά σας που προκύπτουν από τα γεγονότα: δυσφορία, δυσφορία, παράλογο φόβο… “Παύση για μια στιγμή και αναρωτηθείτε: Τι δεν καταλαβαίνω; Τι πληροφορίες λείπω; «Και αναρωτώντας τον εαυτό σας, μπορείτε να αλλάξετε αυτό που ζείτε. Το να βρεις νόημα και να βρεις ειρήνη δεν είναι μια ψυχική άσκηση, αλλά μια άσκηση», εξηγεί η Jordana.

Είναι επίσης καιρός να λάβουμε κάποιες αποφάσεις ή να αποφύγουμε να επηρεάζουμε τις εξωτερικές αποφάσεις στον τρόπο ζωής των Χριστουγέννων. “Δεν γεννηθήκατε για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες κανενός και ούτε είστε στον κόσμο. Ούτε καν το δικό μου », λέει ο Jordan Ο ειδικός ενθαρρύνει να μην προσπαθήσει να ευχαριστήσει το περιβάλλον μόνιμα, ούτε να επηρεαστεί από σχόλια που προκύπτουν σε συναντήσεις ή κοινωνικά δίκτυα.

διαβάστε το επίσης

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Vidcase