Η ζωή είναι άχρηστη; Τότε σπάτε τη θλίψη

1 από 2: Εξακολουθείτε να αγωνίζεστε με μια βαρετή ύπαρξη;
Φωτογραφία: Shutterstock

Σπάστε την πλήξη με απλή πρακτική σκέψης.

2 από 2: Σπάστε την πλήξη με απλή πρακτική σκέψης.
Φωτογραφία: Shutterstock

Μερικές φορές η ζωή περνά και φαίνεται ότι όλες οι μέρες είναι ίδιες. Αυτό πιθανότατα έγινε ιδιαίτερα εμφανές σε πολλούς κατά τη διάρκεια της συνεχιζόμενης επιδημίας.

Εδώ οι ειδικοί δίνουν την καλύτερη τους πρόταση για να σπάσουν μια μονότονη ύπαρξη.

Πολλοί βλέπουν την 1η Ιανουαρίου ως ευκαιρία για μια νέα αρχή.

Ωστόσο, ακόμη και τώρα, τα περισσότερα πράγματα μοιάζουν με αντικλασικά. Υπάρχει ακόμη μια επιδημία, ζούμε κάτω από περιορισμούς και δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε τη ζωή σωστά όπως συνήθως. Με άλλα λόγια, η καθημερινή ζωή γίνεται εύκολα μονότονη.

– Και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Σύμφωνα με τον ψυχίατρο Lucy Fuller, η ρουτίνα μπορεί να είναι πολύ καθησυχαστική για άτομα που αγωνίζονται με άγχος. Huffington Post.

a

Όμως, ανυπομονούμε, τίποτα δεν μπορεί να καταναλωθεί ανεξάρτητα.

Αποξενωμένος από τον έξω κόσμο

Υπάρχει κίνδυνος να κλειδώσουμε τον εαυτό μας μακριά από τον έξω κόσμο και να ξεχάσουμε τις μικρές αναμνήσεις της καθημερινότητας. Τα πράγματα που συνήθως μας μπερδεύουν δεν φαίνεται να είναι τόσο πολύ πια. Και δεδομένης της αβεβαιότητας της τρέχουσας κατάστασης, είναι δύσκολο να δούμε το τέλος της κατάστασης.

Ευτυχώς, υπάρχουν στρατηγικές για τη διάσπαση της μονοτονίας.

Ο ψυχολόγος Sue Roffey πιστεύει ότι το πώς βλέπουμε τη ζωή μας και πώς αντιδρούμε συναισθηματικά σχετίζεται με τις προσδοκίες μας.

READ  Οι επιστήμονες έχουν βρει αποδεικτικά στοιχεία για την εξαφάνιση των δεινοσαύρων από τον μετεωρίτη

Εάν λέμε συνεχώς στον εαυτό μας ότι η ζωή είναι βαρετή, τότε θα ζούμε με συνεχή απόγνωση.

– Αν αντ ‘αυτού δημιουργήσουμε μια λίστα με τα βιβλία που θέλουμε να διαβάσουμε, τις συνταγές που θέλουμε να δοκιμάσουμε ή να μάθουμε νέα πράγματα, αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις μας σαν να ήταν ευκαιρίες, λέει ο Roffey.

Συνεχίστε να σχεδιάζετε

Συνιστά να συνεχίζετε να κάνετε σχέδια που χωρίζετε σε δύο κατηγορίες: πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα και πράγματα που μπορούν να γίνουν μόνο όταν τελειώσει η επιδημία.

Με απλά λόγια, η συμβουλή είναι να σταματήσετε να εστιάζετε στις αρνητικές πτυχές της ζωής αυτή τη στιγμή και σε πράγματα που ακόμα δεν μπορείτε να επηρεάσετε.

Μια άλλη απλή άσκηση είναι να παρατηρήσετε τρία πράγματα που ήταν διαφορετικά σήμερα από άλλες ημέρες.

– Σας βοηθά να δώσετε προσοχή στις μικρές λεπτομέρειες της ζωής, λέει ο Roffie.

Ενεργή αλλαγή

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Wendy Shooter, μπορείτε να κάνετε ενεργά μικρές αλλαγές στη ρουτίνα σας.

Σαν να επιλέξετε μια νέα διαδρομή για τη βόλτα σας, να ψωνίσετε σε άλλο μανάβικο ή να φτιάξετε ένα νέο πιάτο που δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ πριν. Ή γιατί να μην επαναφέρετε, να καταστείλετε ή οτιδήποτε άλλο που αλλάζει το περιβάλλον σας.

Μπορεί επίσης να είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η στειρότητα δεν είναι η μεγαλύτερη πρόκληση μιας επιδημίας. Οι άνθρωποι πεθαίνουν, χάνουν τους αγαπημένους τους και υποφέρουν από οικονομικές κρίσεις. Δίνει τόσο προοπτική όσο και ευγνωμοσύνη που δεν εντυπωσιάστηκα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *