Ο ειδικός επισημαίνει ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας

Ο ειδικός επισημαίνει ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας

Ποιότητα ζωής



Το εργαστήριο Unimed João Pessoa θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 25 Φεβρουαρίου, 9:30 π.μ. έως 11:00 π.μ., για πελάτες

Η παραμονή ενυδατωμένη και η κατανάλωση ισορροπημένης διατροφής πλούσια σε θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικές συμβουλές για τη διατήρηση της ψυχικής υγείας. Για να καθοδηγήσει τους πελάτες να τρώνε σωστά και να καταλάβουν ότι ένα υγιές μυαλό έχει άμεσο αντίκτυπο σε ένα υγιές σώμα, ο Unimed João Pessoa στις 25 Φεβρουαρίου, από τις 9:30 π.μ. έως τις 11:00 π.μ., πραγματοποίησε ένα εργαστήριο με τίτλο «Ας φροντίσουμε την ψυχική υγεία» και θρέψτε το μυαλό “. Αυτή η δραστηριότητα, η οποία αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων του ομίλου Conexão com Você, είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο και αποκλειστικά για τους πελάτες του συνεταιρισμού.

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Jessica Lisboa, της Unimed JP Health Promotion Team, οι περισσότεροι άνθρωποι είτε δεν νοιάζονται για τον εαυτό τους είτε δεν συνειδητοποιούν πώς να ενεργήσουν για να διατηρήσουν το σώμα και το μυαλό τους υγιές. Ο διατροφολόγος λέει ότι η κατανάλωση καλών λιπών, όπως πολυ, μονοακόρεστα και ωμέγα-3 λίπη, βοηθά στη διατήρηση της θήκης μυελίνης, το οποίο είναι το στρώμα λιπώδους ιστού που προστατεύει τα νευρικά σας κύτταρα. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά βρίσκονται σε κάστανα, αβοκάντο, ελαιόλαδο, λιναρόσπορους και λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και οι σαρδέλες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να τα πάρετε για να προστατεύσετε τα νευρικά κύτταρα.

a

Σύμφωνα με την ίδια, η κατανάλωση τουλάχιστον δύο λίτρων νερού την ημέρα είναι απαραίτητη, αλλά πρέπει να αποφεύγονται ορισμένοι κακοποιοί. «Η αφυδάτωση μπορεί να μειώσει την πίεση και να προκαλέσει αδυναμία, ζάλη και ψυχική σύγχυση», σχολιάζει. Για τους λάτρεις της σοκολάτας, το κακάο που περιέχει 70% κακάο βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης, της ορμόνης υγείας. Για όσους πίνουν καφέ, η πρόταση είναι να μειωθεί. Επιπλέον, οι πολύ ανήσυχοι άνθρωποι πρέπει να αποφεύγουν την υπερβολική κατανάλωση, καθώς μπορεί να αυξήσει τις δυσάρεστες αισθήσεις με τον ενθουσιασμό που προκαλείται από την καφεΐνη », εξηγεί.

READ  Το Rocket Lab λανσάρει με επιτυχία τον δορυφόρο απεικόνισης ραντάρ για Sensaspive

Τα κύρια χαλάσματα της ψυχικής διατροφής είναι βιομηχανικά τρόφιμα. Σύμφωνα με την Jessica, επειδή είναι πλούσια σε ζάχαρη, λίπη και πρόσθετα, επιταχύνει τις φλεγμονώδεις διεργασίες στο έντερο. “Επιπλέον, φλεγμονή του υποθάλαμου, που είναι η περιοχή του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνη για το κέντρο της πείνας και του κορεσμού και εξακολουθεί να σχετίζεται με την επιδείνωση της κατάθλιψης και της νόσου του Αλτσχάιμερ”, προσθέτει.

Πώς να εφαρμόσει – Για να εξασφαλίσετε μια θέση στο εργαστήριο «Let’s Care of Mental Health and Nourish the Mind», το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μπείτε στην πύλη Unimed João Pessoa (https://www.unimedjp.com.br/viver-melhor/agenda/pe-diabetico-o-autocuidado-faz-toda-a-diferenca/218). Κατά την εγγραφή, ο πελάτης θα συμπεριληφθεί στην ομάδα WhatsApp, όπου θα λάβει όλες τις οδηγίες για συμμετοχή. Στην ενότητα, μπορείτε επίσης να δείτε άλλες ομάδες και δωρεάν εργαστήρια που προσφέρθηκαν από τον συνεταιρισμό τον Φεβρουάριο. Όλες οι δραστηριότητες είναι αποκλειστικές για τους πελάτες.

Σύμβουλος



We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Vidcase