Το εργατικό δίκαιο είναι το δικό του, η πραγματικότητα του. Οι πυλώνες δεν προσπαθούν καν να πάνε στο αφεντικό, και αυτό είναι λάθος

Για δεκάδες χιλιάδες χρόνια, η φύση καθοδήγησε τον κιρκαδικό ρυθμό των ανθρώπων. Σηκωθήκαμε κατά την ανατολή, κυνηγούσαμε ζώα στις καλύτερες στιγμές για αυτό, και πήγαμε για ύπνο όταν σκοτεινιάστηκε. Δεν χρειάζεται να επιλέξουμε το Nightcap για να ολοκληρώσουμε μια σημαντική αναφορά πελάτη και είμαστε ακόμα έτοιμοι να εργαστούμε στις 9πμ. Σύμφωνα με τους χρονοβιολόγους, δηλαδή, οι ερευνητές των ρυθμών της ζωής στα έμβια όντα, χρειάστηκαν μόλις πάνω από εκατό χρόνια για να ανατραπούν τα πάντα.

Οι ώρες ύπνου, φαγητού και εργασίας έχουν αλλάξει από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε λαμπτήρες πυρακτώσεως και άλλα τεχνητά φώτα σε μαζική κλίμακα. Το πρόβλημα είναι ότι το σώμα μας δεν είναι πάντα με αυτές τις αλλαγές, οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν σε αϋπνία, άγχος, διαβήτη τύπου 2, κατάθλιψη και οισοφαγίτιδα. Έχει επίσης τεράστιο αντίκτυπο στις επαγγελματικές δραστηριότητες.

Ο Δρ Michael Bruce λέει ότι είναι σημαντικό να δουλεύετε σύμφωνα με το εσωτερικό σας βιολογικό ρολόι. Χωρίς αυτό, είναι δύσκολο να αυξηθεί η παραγωγικότητα ή η δημιουργικότητα. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό για εμάς! Είναι πολύ εύκολο να φανταστεί κανείς μια κατάσταση όπου κάνετε προτάσεις σχετικά με τα κίνητρα, τους στόχους ή το σύστημα εργασίας σας, και στο τέλος της ημέρας το σώμα σας ανταποκρίνεται σε αυτό με ένα χασμουρητό.

bDtXGyCv

Δείτε επίσης: Αλλαγές στον εργασιακό κώδικα. “Πρέπει να είναι συγκεκριμένο. Περιμένουμε.”

Το θέμα είναι απλό αν οι επιστήμονες μας δώσουν μια απλή συνταγή, σύμφωνα με την οποία ο καλύτερος χρόνος για να φέρουμε μια νέα είναι από τις 10.00 έως τις 12.00 και πρέπει να απαντήσουμε σε email από τις 14:00 έως τις 16:00. Η ζωή είναι όμορφη και επιτέλους οι αγαπημένοι μας φτερωτοί μονόκεροι μπορούν να πηδούν πάνω από το γρασίδι με ουράνιο τόξο. Ωστόσο, είμαστε ήδη εξοικειωμένοι με το γεγονός ότι η ανθρώπινη φύση είναι πιο περίπλοκη – και αυτή τη φορά πρέπει να ξεχάσουμε τα υπέροχα πλάσματά μας. Αλλά αποδεχτείτε – & n είναι ενδιαφέρον!

Οι διαφορές μεταξύ ατόμων και βιολογικών ρολογιών είναι πραγματικά τεράστιες. Κάθε πρωί, στις 9, υπάρχει μια μέτρηση της θερμοκρασίας του σώματος, του καρδιακού ρυθμού, του μεταβολισμού, της αρτηριακής πίεσης και των εκκριτικών ορμονών. Η ώρα της ημέρας έχει επίσης διαφορετική επίδραση στη συμπεριφορά μας ή στην πνευματική μας απόδοση. Γνωρίζουμε ότι οι αιχμές των καθημερινών ικανοτήτων ενός ατόμου εμφανίζονται σε διαφορετικά μέρη της ημέρας και εξαρτάται από τον ατομικό κιρκαδικό ρυθμό.

READ  Ψάρια ελληνικού στιλ - το καλύτερο πιάτο για τις διακοπές. Το προετοιμάζετε με απλό τρόπο
bDtXGyCB

Εάν μπορούσαμε να εργαστούμε όταν τα σώματά μας ήταν έτοιμα για αυτό, δεν θα υπήρχαν προβλήματα – και δυστυχώς, δεν θα ήταν τόσο εύκολο. Οι περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να σηκωθούν σε μια συγκεκριμένη ώρα και να εργαστούν σε μια καθορισμένη ώρα χωρίς να δουν το βιολογικό τους ρολόι. Κατά την άποψη των επιστημόνων, αυτό είναι πολύ δυσμενές για εμάς και ισοδυναμεί με κόπωση που προκαλείται από τη διαφορά χρόνου (jet lag). (…)

Θα πρέπει να ξεκουραστείτε μετά το μαμούθ

Το κυνήγι μαμούθ είναι πραγματικά κουραστικό. Πρώτον, πρέπει να διαχειριστείτε μια ομάδα 20-30 ανδρών, οι οποίοι θα πάνε προς το κοπάδι με αναμμένους φακούς. Όποιος έχει προσπαθήσει να κάνει τίποτα με τόσα πολλά παιδιά ταυτόχρονα γνωρίζει καλά ότι δεν είναι τόσο εύκολο και είμαστε μόνο στην αρχή του έργου! Τότε ένα μαμούθ πρέπει να χωριστεί επιδέξια από τα υπόλοιπα.

bDtXGyCC

Βοηθά με το τρέξιμο και το γαβγμό, καθώς και τη χρήση τρομερών πυρκαγιών και κατοικίδιων σκύλων.

Το άτομο που απομονώθηκε έτσι πρέπει να οδηγηθεί σε μια παγίδα που είχε προηγουμένως προετοιμαστεί, δηλαδή μια μεγάλη κάλτσα βάθους δύο μέτρων. Θα πρέπει να σκαφτεί εκ των προτέρων, χρειάζεται πολλή προσπάθεια – λάβετε υπόψη ότι οι βοηθητικοί γείτονες με μίνι εκσκαφέα δεν είναι διαθέσιμοι εκείνη τη στιγμή. Η διαδικασία αναπαραγωγής μαμούθ διαρκεί πολλές ώρες! Μετά από αυτό ήρθε η ώρα να φάει το μαμούθ κρέας με ηρεμία. Με τη σειρά του, το δέρμα του άλλαξε σε ρούχα. Μετά την ολοκλήρωση της δουλειάς, κανείς δεν εξέπληξε να ακούσει μια φωνή να λέει: “Εντάξει, Teddy Bears, θα ξεκουραστώ, γιατί είμαι τόσο κουρασμένος όσο ένα δυτικό άλογο”.

READ  Ο Ρονάλντο έκανε ιστορία στους επτά αγώνες της Πορτογαλίας - νίκες για τη Γερμανία και την Ιταλία
a

Σήμερα, μπορεί να είναι γελοίο να ζητήσετε ένα διάλειμμα 12 ωρών για να αναπνέετε μετά από μια σειρά συναντήσεων με πελάτες. “Τι δύο ώρες;! Έχετε δεκαπέντε λεπτά, επιστρέψτε στη δουλειά με τον εαυτό σας! Και σταματήστε να κλαίτε γιατί όλοι θα δουν και θα χαλάσετε την ατμόσφαιρα.”

Παρόλο που οι εργαζόμενοι έχουν νόμιμο δικαίωμα συνταξιοδότησης, η έρευνα δείχνει ότι πρέπει ακόμη να σχιστεί σχεδόν από το λαιμό της διοίκησης. Το πράγμα που σας κόβει την ανάσα στη δουλειά είναι τόσο ταμπού, μερικοί άνθρωποι δεν προσπαθούν καν να το ρωτήσουν.

bDtXGyCD

Επιπλέον, πολλοί άνθρωποι συσχετίζουν την τεμπελιά με την τεμπελιά, δηλαδή 49 έως 60 τοις εκατό. Όλοι οι εργαζόμενοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώνουν το χρόνο γευμάτων τους για να εργαστούν πιο γρήγορα. Ο πρώην άνθρωπος που ονομάζουμε “Primal” χαμογελά – οι επιστήμονες λένε ότι οι φυλές κυνηγών-συλλεκτών εργάζονται τώρα λιγότερο συχνά από ό, τι κάνουμε και ξεκουράζουμε πολύ συχνά.

Δεν είμαι τυλιγμένος με βαμβάκι – & nbsp χωρίς αρκετό διάλειμμα από τη δουλειά, & nbsp η παραγωγικότητα δεν έχει καμία αμφιβολία. Η επιστήμη δεν επιτρέπει καμία συζήτηση για αυτό το θέμα – εκτός εάν θέλετε να ανταλλάξετε την έλλειψη ξεκούρασης για αξιοθέατα όπως ψυχική και σωματική κόπωση, ασθένειες του κυκλοφορικού συστήματος ή ατυχήματα στην εργασία. Τότε μπορούμε να μιλήσουμε.

Ωστόσο, & nbsp οι περισσότεροι άνθρωποι στην Πολωνία προτιμούν να κάνουν ένα διάλειμμα για να κάνουν ακόμη περισσότερα, χωρίς να συνειδητοποιήσουν πραγματικά ότι επιτυγχάνουν τον δικό τους στόχο. Εάν σταματήσουμε να κάνουμε άλλα πράγματα (για λίγο) και μετά επιστρέψουμε στη δουλειά με νέες ενέργειες, μπορούμε να κάνουμε περισσότερα κατά τη διάρκεια της ημέρας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπαυσης. Δεν υποστηρίζουμε το γεγονός ότι ένα smartphone που χρησιμοποιείται συνεχώς θα αποφορτιστεί. Πρέπει να είναι συνδεδεμένο σε φορτιστή. Γιατί λοιπόν συχνά παραμελούμε τον χρόνο επαναφόρτισης της μπαταρίας μας, δηλαδή κάνουμε ένα διάλειμμα από τη δουλειά;

Η Πολωνία ήταν υψηλή για μερικά χρόνια στις κατατάξεις ωρών εργασίας που παρέχονται από τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Ο μέσος πόλος είναι επαγγελματικά ενεργός για περίπου δεκαοκτώ ώρες το χρόνο! Ορισμένες χώρες εργάζονται περισσότερο από εμάς – και μπορούμε να αναφέρουμε Έλληνες, Ρώσους και Μεξικανούς. Ωστόσο, υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ του αριθμού των ωρών εργασίας και του αριθμού των παραγωγικών ωρών.

READ  Η τελική προειδοποίηση του Υπουργείου Υγείας σε ιδιωτικές κλινικές στη Θεσσαλονίκη: Τώρα δώστε 200 covid κρεβάτια
bDtXGyCE

Δυστυχώς, δεν ήμασταν πολύ επιτυχημένοι σε αυτή τη δεύτερη κατάταξη. Οι αναλύσεις δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι στην Πολωνία είναι κουρασμένοι και άρα άχρηστοι. Υπάρχουν επίσης αναφορές για τη χρήση αυτού ως διαβόητου παραδείγματος και η παροιμία “κουρασμένος σαν πόλος” είναι παρόμοια με αυτήν τη δήλωση: “τόσο ακριβές όσο γερμανικό”. Δεν είναι πολύ αργά να το κάνουμε.

Επομένως, το ερώτημα που πρέπει να σκεφτούμε δεν είναι εάν θα κάνουμε ένα διάλειμμα ή όχι, αλλά τι πρέπει να είναι. Παραδοσιακά, αυτό το πρόβλημα έχει αναφερθεί ως «διαχείριση χρόνου» – μπορεί να είναι ασύγκριτα σύγχυση, οπότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε τον εαυτό μας μέσα σε ένα ρέον και μη ρέον χρονικό πλαίσιο. Ζητεί γνώμη σχετικά με αυτό το θέμα. Οι περισσότερες μέθοδοι απαιτούν κάποιο εργαλείο παρακολούθησης χρόνου για τον προσδιορισμό της χρονικής περιόδου.

Τις περισσότερες φορές, ένα ρολόι (ή ίσως ένα χρονόμετρο στο & nbsptelephone) είναι αρκετό, με το οποίο δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στις ανάγκες του σώματός μας. Το παλιό ρητό λέει, από το βάρος σας, το βάρος σας δεν αλλάζει. Στην περίπτωση του χρονικού ελέγχου, ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι ελαφρώς διαφορετικό. Η έρευνα δείχνει ότι τα άτομα που χρησιμοποιούν βηματόμετρα για να μετρήσουν τον αριθμό των βημάτων που λαμβάνουν ανά ημέρα θα πρέπει να επιτύχουν υποσυνείδητα καλύτερα αποτελέσματα και να περπατήσουν περισσότερο. Η διαφορά είναι έως και 25%!

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο βιβλίο “If Not” του Radek Kotarski. Το βιβλίο είναι διαθέσιμο μόνο στο Διαδίκτυο στον ιστότοπο http://inaczej.alt.pl

bDtXGyCW

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *