Το να κοιμάστε καλά είναι εξίσου σημαντικό με όσο φανταζόμαστε

Το να κοιμάστε καλά είναι εξίσου σημαντικό με όσο φανταζόμαστε

Μακροπρόθεσμα, ο κακός ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας

Είναι γεγονός ότι όλοι χρειαζόμαστε και συχνά θέλουμε να κοιμηθούμε καλά, τελικά, όταν κοιμόμαστε καλά, αποκαθιστούμε τις ψυχικές λειτουργίες που ήταν κουραστικές όλη την ημέρα. Επίσης, κατά τη διάρκεια του ύπνου, παρέχεται περισσότερη ενέργεια, τα κύτταρα επισκευάζονται και διευκολύνεται η μνήμη. Επιπλέον, ο καλός ύπνος δημιουργεί περισσότερη σωματική και ψυχική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της ημέρας, καλή διάθεση, επιβραδύνει τους μηχανισμούς γήρανσης, βελτιώνει την ανοσία και μας κάνει πιο ανθεκτικούς στη μόλυνση, όταν μειώνεται η προδιάθεση για καρδιακές παθήσεις και μεταβολισμό.

Ο ειδικός νευρολόγος και ιατρική ύπνου Marcelio Delmonds Gomez εξηγεί ότι για κάθε ηλικιακή ομάδα υπάρχει μια πρόταση για επαρκή χρόνο ύπνου. “Το ιδανικό για ενήλικες είναι, τουλάχιστον, 7 έως 8 ώρες, με μεταβλητή από 5 έως 10 ώρες, για ένα νεογέννητο, και το ιδανικό είναι περίπου 14 έως 16 ώρες, για παράδειγμα. Μετά από 60 χρόνια, υπάρχει μείωση σε αυτόν τον συνολικό χρόνο ύπνου, με μεταβλητή 6 έως 7 ωρών, καθώς και την κατανομή του καθ ‘όλη τη διάρκεια της νύχτας, η οποία οδηγεί σε μια ευαίσθητη αφύπνιση. Από αυτό μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι ο ύπνος αναπτύσσεται με αλλαγές στο χρόνο (απαραίτητες ώρες) σύμφωνα με τις διαδικασίες ωρίμανσης του εγκεφάλου και σταθεροποιείται από την ενήλικη νεολαία έως την έναρξη της γήρανσης (διαδικασία γήρανσης) Για άλλη μια φορά, αρχίζει να υφίσταται παράλληλες αλλαγές στους μηχανισμούς. Από τον ύπνο. Στη γήρανση. ”

Σύμφωνα με τον ειδικό, η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας. “Μακροπρόθεσμα, ο κακός ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή αρτηριακή πίεση (την πρώτη νύχτα και στη συνέχεια καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας), ακανόνιστος καρδιακός παλμός και τα προδιαβήτη μπορούν να εξελιχθούν σε διαβήτη, χαμηλή λίμπιντο και στα δύο φύλα, καθώς και ανικανότητα στους άνδρες. διαταραχές της μνήμης, λέει: “Οι αλλαγές στη διάθεση που μπορούν να οδηγήσουν σε κατάθλιψη, άγχος, υπερβολική υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας, επιτάχυνση των διαδικασιών γήρανσης, μειωμένη ανοσία, μεταξύ άλλων.”

READ  Τα Ηνωμένα Έθνη και η NASA προωθούν την ειρηνική χρήση του διαστήματος
a

Κατά τον ύπνο, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε μερικούς από τους παράγοντες που μπορούν να βλάψουν αυτήν την πολύ σημαντική στιγμή για την υγεία μας. Ο ύπνος πριν από το κρεβάτι μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

Αποφύγετε τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών μέχρι το ξημέρωμα, όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και τηλεόραση και χρησιμοποιήστε το δωμάτιο μόνο για ύπνο και το βράδυ και μην χρησιμοποιείτε ψυχοδιεγερτικά τη νύχτα, όπως καφεΐνη, αμφεταμίνες ή οτιδήποτε άλλο. Διατηρήστε τις ίδιες ώρες ύπνου και ξυπνήστε, και προσπαθήστε να κάνετε ντους και να φάτε δείπνο δύο ώρες πριν το Λιγότερο να κοιμηθείτε, να αφήσετε το δωμάτιο σκοτεινό, να έχετε μια ωραία θερμοκρασία και να φοράτε ελαφριά ρούχα », διδάσκει ο Δρ Marcelio, θυμάται ότι ορισμένοι χρόνιοι πόνοι μπορούν επίσης να δυσκολευτούν ώρα ύπνου. Ο γιατρός εξηγεί, “Τα άτομα που πάσχουν από αρθρίτιδα, οστεοπόρωση, ινομυαλγία και πόνο στην πλάτη, εκτός από την κατάθλιψη, το άγχος, τις ορμονικές διαταραχές, ιδιαίτερα τον υπερθυρεοειδισμό, την υπερευαισθησία, την κίνηση των άκρων και τις αναπνευστικές διαταραχές, μπορεί επίσης να υποφέρουν από κακό ύπνο.”

Ένας ειδικός στον ύπνο δείχνει επίσης ότι τα άτομα που έχουν δυσκολία στον ύπνο ή έχουν κακές νύχτες πρέπει να ζητήσουν ιατρική βοήθεια. “Από τη στιγμή που το άτομο δυσκολεύεται να ξεκινήσει, να διατηρήσει ή να σταματήσει τον ύπνο, καθώς και να κοιμηθεί όλη τη νύχτα, ξυπνά πάντα με την εντύπωση ότι αυτός ο ύπνος δεν ήταν άνετος, κουρασμένος, είχε πονοκέφαλο, ήταν σε άσχημα διάθεση, ή εμφάνισαν αλλαγές συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια του ύπνου., όπως ροχαλητό, παύσεις στην αναπνοή ή πολλές κινήσεις των χεριών και των ποδιών, που παρατηρούνται από εκείνους που μοιράζονται το ίδιο κρεβάτι ή δωμάτιο. Όλα αυτά είναι ενδείξεις για ιατρική αξιολόγηση. ”

READ  Blue jet: Ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο που καταγράφεται από το διαστημικό σταθμό

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Vidcase